Retourneren

Retour
Mocht een product ondanks de goede zorg niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Liva's geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Dit geldt ook als je getracht hebt zelf een gebrek te herstellen of je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • Indien je een product wilt retourneren dien je dit vooraf aan te geven via info@liva-s.nl. De te retourneren artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen. Artikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd. 
  • Adresseer de zending naar het juiste adres & voorzie het pakket daarbij aan de binnenkant van een ordernummer. Op deze manier kunnen wij jouw retour z.s.m. behandelen.
  • Biedt de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs totdat je retournering door ons verwerkt is.
  • De ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retournering wordt gecrediteerd. De uitbetaling vindt plaats op hetzelfde rekeningnummer waarop de betaling door jou is gedaan. Let er op dat de verzendkosten voor je eigen rekening zijn, deze worden in mindering gebracht.
  • Retourneren is voor eigen rekening. TIP: Ik adviseer om altijd met track en trace te versturen, zodat je zelf je retour zending in de gaten kunt houden en je zelf verantwoordelijk bent voor de retour zending. 

 

Ruilen

Wil je een artikel ruilen?  Dit is geen probleem. Neem dan even contact op met info@liva-s.nl. Dit geldt alleen voor niet gepersonaliseerde artikelen! 

Bedenktijd / Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €4,15 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Liva's geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Dit geldt ook als je getracht hebt zelf een gebrek te herstellen of je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@liva-s.nl. We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het retouradres:
Liva's
Zuid-es 26
9461GL Gieten.


Heb je per ongeluk een verkeerd of incompleet bezorgadres doorgegeven?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Mocht het pakket al verstuurd zijn dan kunnen wij kosten berekenen voor het opnieuw versturen van het pakket mocht het retour komen bij ons.


Het pakket niet afgehaald op een afhaal locatie?
Wanneer je helaas niet thuis bent en je pakket wordt bezorgt op een afhaalpunt, zorg dan dat je het pakket binnen 7 dagen ophaalt. Na 7 dagen wordt je pakket retour gestuurd. Je kunt via de track en trace in de gaten houden wanneer je pakket komt. Wanneer je dan toch niet thuis bent, kun je een ander afhaalmoment of een andere locatie aangeven. Is het toch niet gelukt en wordt het pakket retour gestuurd? Dan verstuur ik je pakket graag opnieuw, maar hiervoor reken ik dan nogmaals de verzendkosten aan je door.