Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Service handgemaakte producten
Bij Liva's staat kwaliteit en veiligheid voorop. En daarom voldoet elk product dat ik zelf maak aan alle Europese richtlijnen en zijn zo ontworpen en getest, zodat ze bij juist gebruik niet kapot gaan. Nu kan ik begrijpen dat speenkoorden of bijtringen die intensief gebruikt worden slijtage kunnen oplopen. Daarom bied ik bij Liva's een speciale service aan, waarbij ik bereid ben intensief gebruikte onderdelen te vervangen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een clip van een speenkoord dat lam is geworden of een koord dat door veel gebruik te lang is geworden. Neem dan gerust contact met mij op en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn. Ik vervang onderdelen tegen kostprijs, maar wel alleen die door mij zelf zijn gemaakt.
Klachten
Ben je niet tevreden? Of is uw product stuk. Dan horen wij het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar info@liva-s.nl. Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen na constateren per e-mail aan ons kenbaar te maken. Wij denken graag mee over een passende oplossing. Vermeld in je mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op het ODR platform. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.